Monday 28 April 2014

Celebration with Awesomazing Team


Awesomazingteam "Seafood Wo Lai"!

Assalamualaikum readers norwaniezalzeli.com... Susah benar nak mengupdate blog kebelakangan ini.. Actually banyak story nak share tapi oleh kerana keadaan kesihatan yang tidak begitu mengizinkan so terpaksala ditangguh semuanya.. So sorry guys..

Last two weeks wanie ade small clasz with awesomazing team. In this business every single step kite semuanya diajar. Jadi tak perlu risau kalau tiada experience lansung dalam bisnes kerana sentiasa ada tangan yang membimbing kita untuk memastikan kite terus berjaya sehingga ke puncak kejayaan. Tersangatlah bersyukur dikurniakan seorang leader yang sangat commited iaitu CDM ADIBAH KARIMAH. Beliau tidak pernah kenal erti penat dan jemu untuk  mencurahkan ilmu, mengatur strategi dan motivasi kepada team membersnya.


Pada hari yang sama juga kami ade celebration for awesomazing team yang qualied "Seafood Wo Lai" . Ini adalah salah satu projek kami untuk bulan March. Congratulation to all 24 members awesomazing team for your achievement. Ini adalah salah satu penghargaan yang diraikan untuk kami didalam business ini. Bestkan business ni.. untung runcit dapat, bonus company dapat dan makan free pun dapat..hehe...


So sweet, cuttie & adorable this beautiful cakes special for Qualifiers Seafood Wo Lai!Nak makan pun sayang ok..


Makanan kat sini not bad la. Variety of seafood! Ketam, Udang Galah, Sotong, kerang, lala..Lobster je xda. Kalau ada dah lama rembat sekali.ehehe.. So sesiapa nak try makan kat sini boleh cuba di Restoran Wira, Jalan ke arah UIA batu 8.

Alhamdulillah, semua muka kekenyangan & happy!;)

Congratulations to 24 members in Awesomazingteam! Yang lain jangan berputus asa, banyak lagi projek yang menanti.. Every month pasti ade reward yang menanti kami.. Tak sabar nak tunggu reward for next month..Jom uollzz sertai kami..

LOVE
WANIE

No comments :

Post a Comment